Fram och tillbaka hela dagen =)

Först och främst träffade jag söta-sångfågeln-emeli i kungälv och tog en sådan där ny god McFlurry-jordgubbar-choklad och pratade en stund och hade det mysigt. =D

Sedan åkte jag in till Gbg och mötte Riham, hon insisterade på att bjuda mig på något så då stod vi i en matkö till en så kallad "snabbmatsresturang" i 25 minuter, åh vad sura vi blev, så vi fick skynda oss till massagen. Hon fick den av oss i födelsedagspresent, she loved it!

Åkte tillbaka till kungälv och träffade karin, gick och köpte massa god frukt (kiwi, passions frukt, vindruvor, plommon) och hääägen-daaz-jordgubb. Den glasen var den godaste jag ätit, det fanns till och med RIKTIGA jordgubbar i! Var dyr men god :)
Sedan åkte vi hem till mig och kollade lite på Hotel Rwanda.


Det känns som om jag har feber. Uscha. Jobbigt. Men nu ska jag inte vara här längre, min syster vill att jag ska noppa ögonbrynen på henne =)

Kommentarer
Postat av: Emeli

det var himlans mys! & det låter som att du fick en fortsatt mysdag också :)
du får se till att bli kvitt febern bara, för du måste med imorgon!

& någon dag ska du noppa mina med, för jag orkar inte själv. :P

Postat av: Helena

I knoow, det var nog en liten släng av feber bara, för nu är jag frisk igen! Hahaha, ja men det kan jag väl göra ;) beställ tid hos mig bara!

2006-06-06 @ 16:36:43
URL: http://musiknonstop.blogg.se
Postat av: Lottie

NEJ, beställ inte tid hos henne. hon gör det aldrig :(

2006-06-07 @ 22:28:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback