Biblioteket nästa!

Jaha, nu är det en skoldag kvar sedan börjar det som alla längtar till: soommarlovet!!!!!!
Och med detta är det också dags för sommarlån på bibloteket yay det är alltid lika härligt att ta fram en bok på sommaren varesej det är på stranden, på altanen eller innan läggdags!
Jag vet ett par böcker jag vill låna men jag skulle gärna ta emot tips.
Så om du känner dig träffad, skriv gärna en rad om en gosig bok så lilla helena får något att göra i sommar utöver det vanliga såsom cykla, sola,bada och vara med vänner =)


Soo... What are you waiting for? Shooot!

Kommentarer
Postat av: Benjamin

En spricka i kristallen av Cecilia von Krusenstierna är bra.

Postat av: Karin

WOHOOOOOOO! HELENA HAR JOOOOOOOOBB!!!!!!!! =D=D=D

2006-06-12 @ 21:15:51
URL: http://glittra.net
Postat av: Helena

Benjamin: Tack för tipset :D

Karin: JAAAAAAAAAAAAAAA JAG HAR BLIVIT VUXEN NU :D :D :D

2006-06-12 @ 21:42:01
URL: http://musiknonstop.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback