Utmaning!

Emeli utmanade mig att lista 10 saker som jag tycker sätter en guldkant på tillvaron och nu ska jag försöka knepa och knåpa ihop dessa.

- Mörka mysiga regniga höstkvällar då man sitter ihopkrupen i sin säng med en bra bok och tända ljus runt omkring sig.

- När jag klarar av något nytt på gitarren, lyckorus!

- Att krama mamma och känna hennes min mammas lukt. Ingen annan kan lukta så.

- När jag upptäcker något nytt band (för mig) och jag inte kan sluta lyssna på låtarna.

- Att jag kan sitta i bilen och sjunga med i alla låtar utan att skämmas inför de andra passagerarna.

- Känslan av att sitta ensam på en buss, creepy but i love it!

- Fotografera med min kamera.

- Impuls äventyr med kompisar (ingen nämd, ingen glömd).

- Utländsk mat i alla former, det finns inget roligare än att upptäcka nya smaker! Mums.

- Mina syskon. Elliot, Fredrik & Charlotte. När närvaron inte präglas av syskonbråk är dom inte så dumma att ha ^^,


Jag utmanar speciellt Karin, Soma, Fredrik och Gentiana! MWAHAHAH!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback