Back to school, utmaningen

Emeli-goding utmanade mig och det här blev resultatet:

öö



Detta hade inte suttit fel att ha i garderoben när det är skolstart på måndag =)

- T-shirt med tryck från C h a r l o t t e  R u s s e
- Prickiga basketskor från D i n  S k o
- Fjärils väska från G a p
- Blommigt paraply från G a p
- Levi's 515 Bootcut Jeans från D i l l a r d s

Jag känner mig ganska h ö s t i g när jag ser slutresultatet... Men det känns härligt att dressa ner sig lite ibland även det och jag skulle verkligenverkligenverkligen vilja ha dessa plagg/saker som min/mitt!
Jag utmanar definitivt Karin-the-greek och Soma-the-thé-drinker men även alla andra som känner sig träffade ^^,

Kommentarer
Postat av: Ämäli

Wiie, värsta mysoutfiten! Älskar paraplyet,
det var ju helsnyggt! :D

Postat av: Helena

Tack så väldans mycket! Inte något extremt-high-fashinon kanske som du har men det är gossigt :D

2006-08-18 @ 22:13:26
URL: http://musiknonstop.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback