I'm gonna build myself a shelf

I onsdags köpte jag den efterlängtade möbeln från IKEA. Det tog mig tre timmar att sätta ihop den. Jag tappade räkningen på hur många gånger jag förbannade och svor över IKEA:
"JAG SKA ALDRIG MER KÖPA NÅGOT FRÅN ***** **** IKEA!!!" hahaha...
Jag vara nära på att göra sönder alltihopa halvvägs, men efter mycket svett, tårar och aggressioner fick jag ihop den och den är så fin!

185x185 i mörkt svart-brunt trä, and it's all mine! Jag har fortfarande inte fått någon direkt ordning i den. Jag kallar det mitt organiserade kaos tills jag får tid, pengar och ork till att schnygga till det. Jag försökte få till sektionerna med olika teman - turkiskt apple-tea, fotoalbum, askim, skolböcker/matlagningsböcker, skivor, foton osv. Jag lyckades halvhjärtat. Jag behöver bara en liten spark i ändan för att komma igång. :-)

Har du något tips på hur jag kan lyckas helhjärtat?

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback