Blow my mind

I måndags var jag, Soma och Frida på Café Dali och satte i oss det godaste som finns. Jag åt en mumsig pasta, kladdkaka och varm choklad. Snacka om att jag var övermätt efteråt, som man alltid blir efter ett besök på Dali!

Det blev också en liten vandring i Nordstan, trött och mätt som jag var hittade jag ändå lite fynd :-) En av mina favoritklänningar var det 50 % REA på, så den var jag ju bara tvungen att köpa. På Cd-Centralen inhandlade jag Robyn, Timbaland och Ne-Yo plattor som har gått varma i mitt lilla krypin. I love them!

image504

Kommentarer
Postat av: Maria

Svar: Heej, va kul att du ska ner hit =) Du har pojkvan har va? eller hur var det .. *hm* vet att du kommenterade min blogg förut och jag fick inte tummen ur att svara ! hur lange ska du va har ? :) hade bra !

Postat av: Em

APA VILKEN SNYGG KLANNING! GE MIG!

2008-04-01 @ 17:05:25
URL: http://www.manhattanmyday.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback