Saleeeeeeeeeeeeeem!

Mamma mia! Jag har glömt att berätta en stor händelse :-) I fredags fick jag hem en avi om att jag hade ett "stort paket" att hämta på maxi. My face: What da fuck? Har jag glömt att jag beställt något? Naaae.. Så när jag hämtade ut det i lördags blev jag överlycklig!

En signerad LP skiva från Salem Al Fakir!!! It's true remixen med Sebastian Ingrosso och Axwell. Halla halla! Jag hade TOTALT glömt bort det.

Det var nämligen så att när jag köpte Salems skiva förra året blev jag medlem i någon slags fan-base på internet (genom opendisc) och då och då har det komit mejl om nyheter och grejer. Men i december var det en tävling, där man skulle svara på frågor om sin egna musiksmak. Alltså inga rätt- eller felfrågor, och jag vann! :-) Eftersom det var så längesedan hade den glada nyheten försvunnit från mitt överstressade lilla huvud. Fatta min reaktion när jag öppnade paketet! AAAAAAAAAAHH, DET ÄR SALEEEM!!!!

image513

Så nu står den vacker som en dag i min fina nya bokhylla. Tyvärr har jag ju ingen LP-spelare men det är näästan så att jag funderar på att köpa en. Man kan ju hitta bra spelare på second hand har jag hört, det är ju bara nålen man måste köpa ny. Tihii, I'm so happy!

Kommentarer
Postat av: Klara

hoppas du har haft en bra dag :) gå gärna in på min blogg och svara på vem som bär upp den bäst :)

Postat av: nawiie

Åhh vad gulligt!!!!!! Förstår din totala glädje!!

2008-04-03 @ 22:43:01
URL: http://newl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback