Demonstrationer

1 Maj, dagen då man ska ut och demonstrera/protestera. Jag hade gärna gjort detta men jag känner mig inte riktigt på topp..

Protestera mot att alla rester i skolan ska vara inne innan 9 Maj!
Protestera mot att alla accessoarer och klänningar till studenten och balen ska vara så dyra!
Protestera mot att tiden går för snabbt! (2 veckor till balen och 4 veckor till studenten)
Protestera mot att alkohol får säljas till minderåriga!
Protestera mot tandvärk!
Protestera mot min fotsvett! HJÄLP!
Protestera mot beroenden av olika slag!
Protestera mot all tråkig tvätt att vika!
Protestera mot ....

Ja jag kan fortsätta här i all evighet känns det som. Nu ska jag ta tag i alla mina skolprojekt som jag försummat. Det ger mig rysningar bara jag tänker på det. Usch!

Vad vill du protestera/demonstrera mot/för idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback