Projektarbete - Musikhistoria

ÄNTLIGEN ÄR DET KLART! Ni anar inte hur skönt det känns att ha lämnat in arbetet.
Igår morse gick jag upp halv sju och jag gick och la mig halv sju imorse. Alltså var jag uppe i 24 timmar.
Vad gör man inte för att få ett bra arbete?

Jag är jättenöjd med hela grejen och nu är det bara projektarbetsmässan kvar på onsdag att tänka på.
Jag har som sagt haft Musikhistoria som ämne. Min frågeställninga har varit denna:
- Påverkas musiken av samhället och påverkas samhället av musiken? Under tidperioden 1950 till 2000.
Min fotoutställning kick ass och jag är stolt som en höna (tupp?) :-) Syftet med fotoutställningen är att se skillnader och likheter mellan personer inom fyra olika musikstilar. Jag fokuserade mig på pop, punk, synth och rock.

Här är några av personerna som jag fotograferade för mitt arbete:

allaaa

Kommentarer
Postat av: anna wintour

punken lever den är inte död. det syns att det är musik på den här bloggen och vad duktig du har varit gå upp så tidigt då förstår jag att du har riktigt gott samvete nu.

Postat av: Anonym

Grattis!, och välkommen till ett liv utan projektarbete :P

ps. jag måste få läsa ditt projektarbete!!!

2007-03-16 @ 22:02:07
Postat av: Frida

opps, det va jag som skrev innan...

2007-03-16 @ 22:02:42
URL: http://nywertz.blogg.se
Postat av: Nea

måste säga att bilden till vänster näst högst upp är supersnygg (de som lutar sig emot väggen med graffiti)!!

2007-03-18 @ 04:00:52
URL: http://tussilago.webblogg.se
Postat av: Karin

så gööött! men du borde skriva på dina bilder så ingen tar dem, för de är så fiiiina! :)

2007-03-18 @ 21:48:01
URL: http://konstverk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback