Lisebergs konserter inbokade

Idag släppte Liseberg vilka artister som ska uppträda på Stora Scen och Wärdshusscenen i vår/sommar.
Det är ett j*kligt bra och billigt sätt att se konserter med artister som man avgudar eller bara gillar. Känslan på konserter blir bra vare sig man gillar artisten eller älskar den. Lisebergskortet kostar ju 160 kronor och med facit i hand så kommer varje konsert som jag vill gå på kosta futtiga TJUGO KRONOR var =D

29 Maj - Kristian Anttila

8 Juni - Marit Bergman
15 Juni - Lisa Miskovsky
19 Juni - Sanna Nielsen

1 Augusti - Hemlig
8 Augusti - Backyard Babies
22 Augusti - Weeping Willows

7 September - Håkan Hellström

Älskar sådant här. Tänk er en konsertfylld sommar med slottskogen-picknickar OCH sol&bad hela sommaren...! Yummy! :-)

Kommentarer
Postat av: Frida

7 September - Håkan Hellström....varför, varför varför? :S Dom kan ju inte lägga Håkan där, när jag åker till England typ första...Dålig planeringa tycker jag :P

Postat av: Néa

OKEJ DEN SJUNDE SEPTEMBER ÄR ETT HELIGT DATUM FRÅN OCH MED NU<3<3<3<3<3

förresten skall jag kolla anttila, marit och miskovsky med:D vad är hemligt för nått leskigt?
och sanna nielsen, helena vad har hänt med dig?:p

2007-03-30 @ 19:56:15
Postat av: Néa

förresten, helena, hur känner du kalle?:O

2007-03-30 @ 19:59:07
URL: http://tussilago.webblogg.se
Postat av: JAPSI

Vill du veta det senaste om kändisar eller bestämma vem utav kändisarna som bartt plagg bäst? Då ska du besöka www.JAPSI.blogg.se. Alla förtjänar ju en chans...eller? Vi vill också gärna veta vad du tycker så lämna en kommentar!
Kramar JAPSI

2007-04-01 @ 10:13:58
URL: http://JAPSI.blogg.se
Postat av: Helena

Frida - Ohno, ja det var verkligen dålig planering.. Men det finns bara ett sätt: du får komma hem då för att se Håkan :D

Néa - Haha ja :D och jadu hehe, jag tycker att han skriver vettiga saker och har bra musiksmak. Hurså?

Japsi - Tack så mycket för tipset!

2007-04-02 @ 19:00:38
URL: http://musiknonstop.blogg.se
Postat av: Néa

Jag har snackat med honom typ forever på msn/sockerdricka:p

2007-04-05 @ 12:33:14
URL: http://tussilago.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback