Boys vs Girls

Jag har insett genom noga genomgångar av min blogg att majoriteten av musiken är av manliga parter. (don't read too much into it haha) Inget fel med detta, det betyder absolut inte att jag inte gillar kvinnliga musiker. Bara att jag inte hittat den där känslan när det gäller vissa kvinnliga musiker. Det vill jag definitivt ändra på!



Har du några tips på chick-bands eller självständiga sångfåglar som jag kan upptäcka?!

Några favoriter jag har är dessa:image255
Veronica Maggio, Aaliyah, The Veronicas, Regina Spektor, Laleh, Nelly Furtado, Anna Ternheim,
MIA, Maria Mena, Alicia Keys & Katie Melua

Kommentarer
Postat av: Karin

Tummen upp för Maggio, The Veronicas, Regina, Nelly, Anna, Maria, Alicia och Katie!!!

Postat av: Dijana

Uffie, Feist..dom enda tjejerna jag kan tipsa om..annars ville jag tipsa om The postal service, speciellt låten such great heigts:)

2007-05-08 @ 17:30:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback