5minuters paus från plugg

Då gör Helena en lista - lånat den från isabelle

Lyssnar på just nu: socker med kent
Jobbigaste skolämnet: franska (privatlektioner med franska lärare & fransk språk assistent)
Favorittidning: nemi och alla musik tidningar
Största som händer i sommar: studenten - turkiet resa - justin timberlake konsert - söka fast jobb
Längd: 164 cm
Byter gärna garderob med: veronica maggio
Jag doftar:
ralph lauren - cold water
Byxa eller kjol? klänning :-)
Senast utlästa bok: le petit nicholas
Mitt rum kan beskrivas som: harmoniskt och blått
Mig själv med tre ord: glömsk, kramig och musikgalen
Jag tränar: fingrarna när jag spelar gitarr haha
Jag ville bli när jag var liten: astronaut, nej jag kommer inte ihåg
Drömyrket nu: en fotograferande psykolog som är tolk 
Linje på gymnasiet: samhäll-språk

Kommentarer
Postat av: izabelle

men jag är inte fotograf, men jag går en kurs med foto :) javisst. gör så. har också hittat den från en sida :)

Postat av: Em

är du 164? bite me! på riktigt? då är du ju liksom längre än långa mig! :D

2007-03-07 @ 19:10:41
URL: http://www.manhattanmyday.blogg.se
Postat av: Anna

Kul lista:) Den får jag nog låna! Socker med Kent är väldigt bra btw

2007-03-07 @ 21:45:43
URL: http://menmankanjualltiddromma.blogg.se
Postat av: Helena

izabelle - det är roligt med foto :-)
em - haha, du är ju för go, men sååå liten kan du inte vara? ;-)
anna - klart du får! ohyeah it is, yummy.

2007-03-08 @ 22:22:22
URL: http://musiknonstop.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback