I'm back!

Tadaa!
Sjuk och glad kan man väl beskriva mitt tillstånd idag. Inte glad för att jag är sjuk, och inte sjuk för att jag är glad. Utan bara helt enkelt sjuk - magont, febrig - och glad - fjärilar i magen dessutom.

Vad har jag haft för mig den senaste tiden? Jo.
Fotograferat Linnéa för mitt projektarbete
Shoppat en klänning och en svart polotröja
Köpt tre skivor på cdrean
Filmkväll med vännerna
Utekväll i Gbg med vännerna
& mycket mer...

Men nu sitter jag här och borde egentligen ha näsan i en bok om musikhistoria - då första utkastet av projekterbetet ska vara klart imorgon. HE HE.
Snaaart. Jag ska bara..! Alfons Åberg. Japp, sån är jag idag.

Jag försökte sova så länge jag kunde idag i och med att jag var uppe ett antal gånger inatt (bland annat vid tre, halv fyra osv). Efter min så kallad skönhetssömn så tog jag ett bad med fem stycken små söta rosa hjärtan, som för övrigt var sprängfyllda av någon slags go olja. Det känns som om jag är en inoljad fisk eller något just nu haha. Slinter och lämnar fingeravtryck efter mig, najs? -Neeh.

Have you missed me? ;-)


Kommentarer
Postat av: Karin

Klart jag har saknat dig! :) Kom till skolan snaaaart! Men kanske hörs ikväll....:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback