CD REA PÅ ROCKS

skivor

Jag kunde inte motstå dessa godingar. Tingseks två album & The Kooks nya album.

The Kooks  Inside In/Inside Out - inte lika bra som jag väntat mig men definitivt värda att finnas i min skivsamling.
Tingsek  Tingsek - löv it, framsidan har lite timo-känsla men innehållet är 100 % Tingsek. Easier, Egoflow och Nothing Nobody Right&Wrongs är tre av de som går på repeat konstant.
Tingsek  World Of It's Own - här snackar vi klassiker, en sådan som jag kommer ta fram om tjugo år och kommer smälta lika mycket som jag gör nu. Det finns knappt en enda som jag inte har på hög volym och sjunger med för full hals i.

Kommentarer
Postat av: joanne

vad roligt med en blogg där det skrivs om musik :)

Postat av: Karin

Wooooo, dom är så braa...!!

2007-01-30 @ 16:36:04
URL: http://konstverk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback