Todeloo nattugglor

En sömnig, sliten, seg Helena sitter och lyssnar på The Airlines på Myspace och orkar inte tvätta bort sminket. Känner igen the feeling anyone?

Anledningen till min frånvaro är många - för det första att min syster har brutit benet så jag har spenderat mycket tid på sjukhuset - och för det andra för att vårat internet inte har funkat på tre dagar.

Helgen som gick var väldigt händelsefullrik. Jag jobbade med att sälja biljetter till Kungälvs Revyn, i och med att min kära farmor är en av skådespelarna. Jag såg revyn två gånger under helgen och den var hilarious! Regissören Nisse frågade om jag var intresserad av att vara med nästa år också - JIPPII såklart! Som tack (+betalning) fick jag blombukett och blev bjuden på Fars Hatt i Kungälv på middag och dans. Det var hur roligt som helst. Vinglaset var inte tomt under längre tid och baileys värmde när man ätit go mat. Skratt, prat, vals och bugg gjorde kvällen till en minnesvärd! Jag skulle tycka att det vore jätteskoj att vara med nästa år på heltid!

Jag skickar en stor värmande kram till min syster och hoppas att hon kan sova, löv you!
Vi kan byta plats istället, skulle hellre svimma femtio elva gånger med ett brutit ben än att du ska ligga och ha ont babe.

Och ja, när min syster berättade hur det hela hade gått till - svimmade jag. For your information har jag väldigt lätt för att svimma - jag svimmade när en kompis tog hål i naveln. Slå det om du kan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback