Oinspirerad till tusen

Det är hemskt, jag känner mig helt oinspirerad till allt.

Plugga? - Nej, jag orkar inte. Jag har så mycket jag borde göra att jag inte vet var jag ska börja.
Jobba? - Nej, jag orkar inte. Mölndals Sjukhus får klara sig utan mig.
Leta sommarjobb/jobb efter studenten? - Gaah, jag borde verkligen göra det. Hur ska jag annars kunna köpa skivor efter studenten?
Diska hemma? - Jag är för lat, förlåt mamma.
Börja motionera på riktigt? - Hm, no comment, förlåt karin haha.

Nä, usch och fy skäms Helena. Såhär pessimistisk var det längesedan jag var.
Vad är ditt tips till en deppig-Helena?

Nu ska jag ta och försöka skriva ett tal (till svenskan imorgon) om varför man ska åka kollektivtrafik.
Wish me luck...

Kommentarer
Postat av: néa

Tips:

Kolla in denna:
http://www.youtube.com/watch?v=ojFYNJR8JUA

Hyr "Smala Sussie"

Gå och shoppa

Baka något gott

Gör scones, en kopp the och läs en skön bok

Stick förbi en schysst skivaffär och snappa upp en skivia från billie the vision & the dancers. Helt klart värt.

Surfa in på www.solresor.se och längta till sommarn.

Postat av: Karin

Tänk på Turkiet!
Kolla på The Notebook, eller kom hem till mig och kolla på DH3!
Ät Ben&Jerry's Brownie-glass!

2007-02-23 @ 07:49:14
URL: http://konstverk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback