Imogen Heap - Hide And Seek

Jag är förkrossad. Ända sedan jag såg The Last Kiss med Zach Braff och Rachel Bilson har lyssnat på denna låten i tänkandet att det är en kille som sjunger. Jag tänkte att det var en kille med lite ljusare röst bara, men icke. Det är en tjej. Hela min värld har krossats nu... Vad ska jag göra åt detta?!

För övrigt så tycker jag att det är en väldigt orginell låt, det enda instrumentet som används är sångrösten och det gör att låten blir så mycket mer värdefull på något sätt. Lyssna och tyck!

Hide And Seek är speciellt skön att lyssna på när man är sjuk, som jag är nu. Har telefontid med vårdcentralen om en timme eller så och jag hoppas att jag kan komma på besök. Har nämligen mina aningar om att jag kan vara laktosintollerant, tråkigt nog.


Kommentarer
Postat av: Néa

åh, den är fin. spelades konstant förra året i skolan. beroendeframkallande, indeed.

självklart, en nostalgi-skivköpedag måste tas nån dag:D

Postat av: nawiie

är du också sjuk :( alla är det, jag & hela familjen, usch!
Men kommer du ihåg mig?? (lilla ego) vi brukade skriva förut, men jag har inte bloggat på ett tag, så jag började nu igen, hihi.

2007-02-23 @ 10:26:53
URL: http://newl.blogg.se
Postat av: Johan

Jo, den är fantastisk den här låten. Jag tar mig aldrig för att lyssna på resten av materialet, men en dag så...

2007-02-24 @ 01:25:18
URL: http://bunnyrabbits.blogspot.com
Postat av: Helena

Néa - beroendeframkallande, ohyes u can say that. den där skivdagen väntar jag fortfarande på ;)
Nawii - roligt att du börjat igen!
Johan - samma här faktiskt, det skulle inte förvåna mig om det andra materialet är lika bra :)

2007-03-01 @ 15:34:37
URL: http://musiknonstop.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback