Duke Special - Freewheel

Hela denna videon känns som en saga och jag tycker att den är helt fantastisk. Jag såg den på tv för ett par timmar sedan och jag har inte kunnat sluta nynna på den. Fantasin i musikvideon är utan gränser, den är väldigt egen och jag tycker att björnarna är hel-söta. Hoppas jag kan hitta en sådan go björn :-)

Duke Special är ett band från Irland som även gjort mys-låten Last Night I Nearly Died.

- You're this face in the distance I hope to recognise.
But it's like running through deep water trying to look into your eyes.



Kommentarer
Postat av: Kalle

Duke Spec är ju så underbar. Finfin skiva!

Postat av: Helena

Kalle - Absolut, syperlativ hela vägen :)

2007-03-01 @ 15:32:55
URL: http://musiknonstop.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback