Detta vet du inte om mig

16 saker som jag skäms över och är stolt över! :-)

# i’m a junkie... for music
# jag har varit i usa tre gånger
# jag har väldigt lätt för att svimma, vilket har resulterat i bland annat 
   en halvt utslagen framtand och ärr mitt på underläppen
# jag har ett minne som en guldfisk (cirka 4 sek)
# jag är ganska naiv när det gäller pengar, vill alltid tro att jag har mer än jag faktiskt har
# jag började spela gitarr för lite mer än två år sedan
# jag får ett lyckorus när jag upptäcker en ny artist eller ett nytt band
# min första konsertupplevelse var backstreet boys för tio år sedan
# när jag flyttar hemifrån ska jag skaffa en Jack Russel som ska heta Bianca
# jag tror att jag är laktosintollerant
# jag har läst franska i snart 7 år
# jag missbrukar orden ”peppar, peppar, ta i trä”
# när jag var liten samlade jag på får (prydnader, gosedjur)
# min mormor ska sy min balklänning
# jag har otroligt svårt att komma ihåg om right/left är vänster/höger eller höger/vänster
# ändå har jag en tendens att komma på de engelska orden före de svenska

I dare u to do this! Especially
Karin, Em, Néa, Soma!

Kommentarer
Postat av: Em

I'm on it babe!

& haha, vi är nog lite lika tror jag ;)

Postat av: Soma

BÄÄÄÄH! " när jag var liten samlade jag på får (prydnader, gosedjur)
"

2007-02-28 @ 21:09:59
URL: http://yourstrulysam.blogspot.com
Postat av: Helena

Em - haha vad bra! :-)
Soma - men älskling, jag har ju redan dig ;-)

2007-03-01 @ 15:40:37
URL: http://musiknonstop.blogg.se
Postat av: Néa

haha, får:D

naww, vad söt du är:D

2007-03-03 @ 03:56:39
URL: http://tussilago.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback