then i would still be by your side

Helena Josefsson - By your side

Aujord'hui je suis trés fatiguée. Jag har precis haft min pratstund avec Karin, min alldeles egna franska lärarassistent. Elle est magnifique, jag gillar henne väldigt mycket. et nous avons beacoup de parler.

Nu ska jag snart på Engelska lektion där vi håller på att se Nyckeln till Frihet. Den är så j*kla bra! Sedan slutar jag vid tjugo i tolv, då ska jag plugga lite Psykologi inför provet och sedan bege mig in till Göteborg för lite shopping avec ma soeur. Hon ville att jag skulle följa med, och jag tackar inte nej till det förslaget. Muhaha! Och jag ska hålla ögonen öppna efter dessa skor. Jag vill verkligen ha dom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback