Check-lista

Nu dagen innan skolan börjar har jag fått en "lätt" ångest som kommit krypande ner på ryggen. Jag har tänkt på allt som jag måste och borde göra som jag inte gjort på lovet. Så nu tänkte jag att jag gör en check-lista här och bockar av det när jag gjort det. Få se om jag bloggar innan jag är klar med the shit. :-(

- Bokrecension av Madame Bouvary (Sv)
- Skriftlig bokrecension av Frankenstein (Sv)
- Ett tal om ett ämne (Eng)
- Skriftlig bokrecension och jämförelse av två böcker (Eng)
- Läsa ut  boken Étranger (Fr)
- Läsa om stress och andra liknande psykologi anteckningar inför ett prov (Psyk)
- Göra två kapitel i Traduiez! (Fr)
- Fixa stödord till oppositionen på en klasskompis projektarbete (Sv)
- Förberada mig inför attack (opposition) på mitt egna projektarbete (Sv)

Bye Birdies!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback