Jag blev Peter Eriksson

Jag snodde länken från Leoni om vilken partiledare man var mest lik och jag blev språkröret Peter Eriksson!


Har du skägg och är du från Norrland? Annars är det nog det enda som skiljer dig och språkröret Peter Eriksson åt.
Du är en person som tar stor plats, både socialt och i arbetet. Du har ett stort engagemang och ser till att fokusera kraften där det behövs. Andra får tänka på formerna. Miljötänkandet är centralt i ditt liv och landet går före staden.


Är det bara jag som ser likheten mellan Peter Eriksson och Csi:s Gil Grissom?
Eller är jag ute och cyklar?

 pegil
Psst! Jag tycker att Grissom är het..!

Kommentarer
Postat av: Lottie

haha dom är fan lika. vad fult

2006-09-16 @ 00:49:19
Postat av: Ämäli

haha, bortsett från att Peter har en något större näsa är dom faktiskt lite lika ;)

Postat av: Sara

Haha, de var faktiskt lika! :)

2006-09-17 @ 08:25:44
URL: http://sariis.blogg.se
Postat av: Helena

L, Ä, S: Haha, i love him!

2006-09-17 @ 22:48:16
URL: http://musiknonstop.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback