Suck..

Naturkunskaps provet i Kemi idag var... Hm, jag vet inte. Jag är glad att det är över i alla fall. Orkar inte med mer skolarbete och grejer. Det blir bara för mycket ibland.

Mitt
projektarbete går lite segt nu. Men! Jag ska ta tag i det på lovet som börjar om två dagar. Underbart!
Mycket plugg att göra på höstlovet förresten.

- Plugga matte C (ligger 16 sidor efter) PLUS matte prov efter lovet
- Läsa min engelska svenskabok Frankenstein (som skulle varit inlämnad för två veckor sedan)
- Läsa min franska bok och göra en resumé
- Plugga på Judendom och Islam i religionskunskapen
- Förbereda mig på engelska att föra en diskussion om fotbollshuliganer (?)

Wish me good luck!


Nu efter skolan ska jag se om jag kan ficka någon praktikplats och sedan ska jag hem till Josse.
Vi ska kolla skräckis och äta chips! Det behöver jag.
Puss. & Kräm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback