Älska tecknad film!

I torsdags kollade jag och Hanin på Pocahontas och Picnocchio!
De är så söta, älskar barnfilmer, sådana som man såg på när man själv var liten.
Drömmer sig tillbaka och kommer ihåg hur man kände just i det ögonblicket när valen ska sluka pinoccio och gepetto eller då när John Smith bllir skjuten i slutet av sin egna chef och pochahontas blick när han måste resa iväg.


Igår så kollade jag och Gentiana på Skönheten och Odjuret!
Det är min absoluta favorit. Blir aldrig trött på lille chip eller på Belle och odjuret.
Skönheten finns på insidan.



(btw. igår så köpte jag två dvd; Ice Age (ej sett) och The Butterfly Effect (sett - <3), ska kolla på dem senare idag :))


Kommentarer
Postat av: ämäli

aaah! jag är en sucker för disney! (L)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback