Min dag



"Försov" mig till 10.10 när karin ringde (hihi) för att senare vid tjugo i tolv ta lilla cykeln ner i en hast till kungälvs busstation. Hade en lektion idag, samhäll, som vi kollade klart på Hotel Rwanda. Gud vad jag lipade. Den var väldigt hemsk och jag FATTAR inte hur omvärlden kunde vara så otroligt dumma i huvudet, FN och alla länder sket (rent ut sagt) i Rwanda. Men den var väldigt bra, för den skildrade den på ett rättvist sätt. Nu ska vi göra analyseringsuppgifter på filmen och lämna in nästa vecka. Det går nog bra. Ska se den en gång till, för jag har den på datan.

Efter det (slutade 14.00) så åkte B, E, S, K och jag in till Gbg. ( hahaha besk ^^, )
Jag lämnade tillbaka min rutiga klänning till Gina (tricot) tänkte att hon behövde den mer än jag ;(
Och så shoppade jag en väldigt söt grön-batik-tröja från Indiska och en svart klänning I love Indiska! Plus att jag köpte en vit kjol med svarta prickar på från Åhléns och ett färgglatt halsband från HM. Jag gjorde av med 500 kronor... (oops...) men det var bra saker jag köpte och jag är jätte nöjd, synd att jag inte kan lägga ut bilder på det.

Nu ska jag plugga franska. Flyttade ju fram provet till imorgon, gött mos! By the way; imorgon har jag en Geografi lektion vid halv tio till tio över tio sedan har jag inte lektion förrän vid ett (italienska)...
Det är vissa kurser som är avslutade nu så man har ett ganska soft schema haha, Naturkunskap, Historia, Engelska och Projektarbets lektionerna är sluuuuuuuuut!! =D

Nu är det endast FEM stycken skoldagar kvar för mig, WOHOOOO!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback