Listan

Tio första:
Första bästa kompis: Angelica
Första bil: En bobbycar när jag var fem
Första kärlek: Christoffer
Första husdjur: Två fåglar som hette Rut och Knut
Första semester: Gran Canaria med farmor och farfar
Första jobb: Frisör åt min syster och bror ;)
Första köpta skiva: Kommer inte ihåg
Första riktiga kärlek: Andreas
Första piercing: Hål i öronen
Första konsert: Backstreet Boys

Nio sista:
Sista alkoholdrycken: Vin
Sista bilfärd: Till Bohus i torsdags morse av mamma
Sista filmen du såg: Moonlight Mile
Sista ringda telefonsamtal: Mamma
Sista bubbelbadet: I usa för tre år sedan
Sista spelade cd: Lasse Lind - Attica
Sista kyss: Ett år sedan
Sista gången du grät: Tisdags
Sista måltiden: Grillad kyckling och färsk potatis

Åtta har du nånsin:
Dejtat en av dina bästa kompisar? Nej
Blivit arresterad? Nej
Blivit kär vid första ögonkastet? Nja
Varit på tv? Nej
Fått ditt hjärta krossat? Ja
Sagt att du älskar någon utan att mena det? Nej
Haft ett one night stand? Nej
Busringt till nån? Självklart =)

Sju saker du har på dig:
1. Baggy jeans
2. Topp
3. Tjockiströja
4. Smutsiga strumpor
5. Bh
6. Trosor
7. Skärp

Sex saker du gjort idag:
1. Spelat gitarr i tre timmar
2. Sovit ut
3. Gjort läxa
4. Gjort mat åt mig och min syster
5. Blivit arg på mamma
6. Kollt på vilka konserter jag vill gå på framöver

Fem favoritsaker (Ingen speciell ordning):
1. Gitarren
2. Min mp3 (sprängfylld)
3. Min vita kajal
4. Brudkistan
5. Min lilla prydnads-tomte-med-ulligt-skägg

Fyra personer du kan berätta allt för:
1. Gentiana
1. Karin
1. Jessica
1. Soma

Tre val:
Svart eller vit? Vit
Sommar eller vinter? Sommar
Choklad eller chips? Choklad

Två saker att göra innan du dör.
1. Jag ska ha rest runt i världen och kunna säga att jag har varit i alla världsdelar
2. Hoppa bungy-jump

En sak du ångrar:
1. Att jag sagt för mycket i vissa sammanhang, inte tänkt mig för.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback