Hej hopp, jag är en flopp

Det var grymt skoj i fredags hos Emelie! En perfekt kväll med grillning, dans och galenskap, hihi. Extra roligt att träffa en massa folk inne i Göteborg som var en evighet sedan.

Idag (igår) så tog jag det lugnt, gjorde lite alldagliga sysslor såsom:
vika tvätt,
beställa ny tvätt tid,
lyssna på musik,
försökte träna på franska ord men det gick sisådär bra,
åt mumsig middag bestående av kyckling, ris, stekta bananer, konstig sallad (!), och nån stuvning av svamp,
kollade på Jalla! Jalla! och Intolerable Cruelty med Karin och åt chips och cola och dipp (ojoj),
och nu sitter jag här och tänker på allt rörande skolan jag måste fixa imorgon... Inte så skoj.

Jag ska träna på slutprovet i Italienska och i Franska, börja på min Satir om Djurförsök i Svenska, träna IGEN på en massa fula Stenar och Bergarter till Geografin. Jag hoppas verkligen att jag fortfarande kommer ihåg dom!!!!!!!!!!!!!!!!!

Okej. Do you understand me now?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback