Happy birthday (late) Hanin

Hihi ^^, Hanin fyllde 18 år i tisdags så ikväll var jag hemma hos henne på kalas ;) Det var jätteskoj, vi dansade på arabiskt vis med klirr-sjal runt höften men även till hits for kids med bland annat alexia - oh-la-la-la, aqua - barbie girl, bailando och den där tamagochi låten hahaha! Men efter att vi hade dansat blev vi så jäkla trötta hehe.

Imorgon ska jag... OJ, nej vänta måste ju berätta om mina inköp hihi. Jag hämtade ut mitt HM paket idag; underkläder och en brun kjol (svin snygg). Men det bästa måste vara den svarta jackan jag fick av min lilla mamma från (hör och häpna) MAXI hahaha. Jag är en sådan där cooling-som-köper-fattiga-grejer-men-inte-bryr-sig-om-andras-åsikter-person ^^, Den är het, ska sätta dit ett finare skärp och några söta pins bara, så blir den jag!

Sådär ja. Imorgon ska jag och Karin åka in till Göteborg för att kika på klänningar. Det ska jag i alla fall. Samt att hålla utkik efter ett par fina skor, helst ballerina. Jag gillar ballerina-skor.... Och kex :)
Efter det ska vi åka till Emelie vd 17, grillkväll med tjejerna, yay det ska bli skoj! Jag ska nog köpa och grilla en såndär FLINTASTEK. Love it. Mums.
Nej, nu ska jag ta och lägga mig - är så fruktansvärt trött... Och jag ska SOVA UT imorgon, äntligen!

Sov gott, vakna torrt!

Kommentarer
Postat av: Lilla Ego

Ja, tänk dig att dom bli ihop! :p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback