Dagens låt - Tell me this night is over

~ why should it be so bad to be bad, when it´s so hard to be anything at all? and why does everyone seem to forget, what it´s like to be all alone, - As soon as they have got someone, no it´s no fun, it makes me wanna vanish and die, maybe I´ll throw all my clothes into a waterfall and sit and spy while they all cry,
- You get so silly when you´re lonely

Jag älskar The Ark, bandet är underbara och färg-glada och har de sötaste texterna jag sett (nästan ;))
Jag har haft Calleth you, cometh I, Tell me this night is over, Echo chamber, Father of a son och Deliver us from free will på repeat i cirka tre timmar haha, knäppt men jag tröttnar inte de fastnar bara ännu bättre hihi.

Eftersom jag samtidigt pluggat på geografi. Men ändå så har jag nu (00:12) inte ens läst kapitlet vi ska ha prov på imorgon, en enda gång. Inte ens det! Jag orkar bara inte. Dessutom har vi dom där jävla 16 träden vi ska kunna till Naturkunskapen. Suck. I don't have the strength to care, sorry torbjörn & adam. Jag har ont i ryggen, är trött - vill sova PLUS att jag måste läsa klart detta nu... Heleeena.. Gör det nu. Okejsan dådåååå..  Hejsvejs i lingonskogen, vi ses i blåbärskogen!

Kommentarer
Postat av: emeli

usch, jag får ångest. jag tänker skolka, förstår du. från torbjörns äckelprov. kommer till lövprovet, men jag KAN INTE göra geografin. satt i sex timmar igår & läste, men inget fastnar. är för trött :(

Postat av: Helena

Nooo! I know what you mean, jag gick inte och la mig förrän vid två (oops) och jag är ganska trött nu, men du kommer antagligen få göra dte nästa vecka, han sa något om omprov hehe XD Lilla em, så gossig =)

2006-05-24 @ 19:47:43
URL: http://musiknonstop.blogg.se
Postat av: annika

ark är och kommer alltid vara bäst. har du sett dom live någon gång?

2006-07-21 @ 22:27:06
URL: http://annikapaananen.webblogg.se
Postat av: annika

åh, den konserten ville jag på! men bor man inte i gbg så blir det lite svårt ;D jodå! jag har sett dom några gånger nu.. och jag kan inte förstå att dom är så bra live!! många band brukar ju vara dåliga live, men ark slår ju fasiken allt och alla :)

2006-07-23 @ 16:51:44
URL: http://annikapaananen.webblogg.se
Postat av: annika

Japp! Hmm..senaste bandet var nog The Ark faktiskt! Jag brukar inte gå på andra konserter direkt. Själv då?

2006-07-25 @ 23:15:34
URL: http://annikapaananen.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback