Matteprov

Jaha, då sitter man här i skolan kvart över åtta och jag börjar tio i tio. Jag ska plugga matte inför provet idag, jag hoppas det går bra. Just nu tror jag att jag kan 80% av allt som har med andragrads ekvationer men sedan när jag väl sitter där kommer jag förmodligen bara komma ihåg 5% av det...
Kariiiin! Gott folk, första gången på evigheter som Karin försov sig! Hahaha, det gör i och för sig inget men det var lite kul att det inte var jag denna gången ;) hihih..
NU ska jag gå och äta frukost och plugga :)
Krääm

Kommentarer
Postat av: Karin

Haha, men jag kom ändå i tid! :)

Postat av: Fredrik

Jag gjorde tt för bara ett litet tag sedan, fick precis VG... Sjukt nöjd. Matte är inte min starka sida...

Må PRIMA

2006-04-02 @ 18:26:23
URL: http://freddan888.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback