Sol, vind och vatten

Mina humörsvängningar idag var många. Först glad, sen irriterad + besviken + sur, sedan glad och lycklig, sedan förbannad och sist men inte minst GLAD igen!

Glad för att det var sol ute
Irriterad + besviken + sur på en kompis (don't ask me why)
Glad och lycklig för att jag, mamma och lillebror åkte ut till havet till min morfar och mormor.
Förbannad på min lillebror som var som en mygga som bara irriterade mig gång på gång, var på mig som ett plåster och som sedan bara var tvungen att slås.
Och glad igen för jag insåg att det finns värre saker och jag hade faktiskt fått en klänning, skärp, halsband och tyg av mormor hihi.

Enough talking about that.

Det var hur underbar som helst ute i Myggstavik, min mormor och morfar är så goa! Vi åt lax och potäter och rabarber paj till efterrätt. (mormor slängde ihop det bara sådär! Sådan vill jag också bli när jag blir äldre). Såklart fick jag kolla i hennes garderob (hon har tusen olika saker där, ENORMT mycket kläder, väskor, skärp, smycken, you name it!)

Min morfar är bäst, jag älskar honom! Vet inte vad jag hade gjort utan honom!
Jag har en sten här, den kan du få av mig.
Jag var ett gulligt barn (haha) min morfar är en sådan känslig gubbe att han alltid drar upp det när vi träffas för han tycker att det var så obeskrivligt jag. Kan inte beskriva, vi har ett speciellt band, jag och min morfar Lars, and i love him!

mormor och morfar

Kommentarer
Postat av: Karin

Åhh, dom är så söta... =)

Du undrar säkert varför jag är uppe fortfarande, men jag kan inte sova, som vanligt...

Kram min älskade vän!!!

Postat av: emeli

värsta myspys - jag önskar att min morfar var här fortfarande, han var en riktig goding!
men mormor är alla tiders pudding hon också ;)

2006-06-05 @ 07:02:47
URL: http://www.atouchoffame.blogg.se
Postat av: Soma

Naaaw va gulligt! De liknar dig eller du liknar de! hehehe Hur smakade pajen då?! heheh Fan nu är jag sugen på paj usch .. jaja okei kvinna hare gött

2006-06-07 @ 21:59:56
URL: http://milanistas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback