Raised from the dead

Hej, förlåt att jag inte varit high på att skriva på bloggen på sista tiden.
Jag har nämligen börjat på mitt sommarjobb, hihi. Det är ganska krävande för ryggen och fötterna men annars är det helt okej. Massa nytt folk, intryck och upplevelser. I'm lovin' it!

PLUS att jag fick sluta tidigare både igår OCH idag (psst, jag får betalt för de timmarna ändå hihi)

Har gått upp halv sex två dagar i rad och det tar på krafterna. Men det är det värt!
Jag har även fått igång tankar om framtida jobb. Jag har fått städa på Akuten, Medicin & Klin-kem än så länge. Men jag ser framemot tills jag kommer till Psykavdelningen. 
Varför undrar du nog.
Jo för att jag har fått tankar om att jag kanske skulle bli psykolog eller kurator på en psykavdelning. Jag tycker att det skulle vara extremt intressant. Tänk vad mycket nya saker som hade hänt varje dag och vilka olika människor man hade träffat?!

Igår var jag på bio med Gentiana (it's all good) på Walk the line med Reese Witherspoon och Jaoquin (?) Phoenix. Den var magnifik (haha), den var helt jävla underbar med andra ord!
Deras spel, som Johnny Cash och June Carter, var... I'm stunned, räcker det? Jag ska köpa den så fort den kommer ut på dvd! De du!  
http://www.walkthelinedvd.com/

Jag köpte även en ny tröja från HM (vad vore jag utan Hm?) en orange med öppen rygg och rosett där bak på ryggen, trés beau. Moi, je t'aime!

Jag vill även säga att jag ska försöka skriva minst varannan dag men vi får se vad huvudet bestämmer. Jag är som sagt väldigt trött och vill bara sova :)

Jag önskar alla som läser detta en härlig vecka i alla fall! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback