Midsommar follow-up

Mormor number one på G i köket


Bordet är färdig-dukat och klart för att sitta ner och äta av den massiva mängden av midsommar-mat (sill, potäter, hamburgare,bröd, rabarberpaj, jordgubbstårta med mera).


Utedasset är OK (ledigt) och jag måste bara säga att jag älskar Fåglavik :) Omgivningen och lantlivet!


Jag och Jessica spenderade mycket tid med att göra midsommarkransar from scratch och sedan gjorde vi en rolig variant av en midsommarstång (på grund av brist på tid) EN KRATTA!


Det blev dans runt våran stubbe slash kratta slash midsommarstång med toner av Små grodorna, Räven raskar över isen och en massa andra låtar, det blev även en mycket orginell dans stil, hmm?!


Mamma Monica och Mormor Barbro lekte följa John när jag dansade så det blev en mycket trevlig stund :)


Hrm, jag och jessica, ja... Man blir inte roligare än vad man gör sig, eller hur =D


& den där jädrans krattan hade mage att ramla ner (det kändes som om det var orkan) så jag fick med stor möda försöka trycka ner den.


Syster-yster skämdes för sin ap-släkt till att dansa mohah ;D


Tomas och Morfar sitter och är publik och hejar på oss hihi.


Mammsingen är så söt!


Ett avslutande kort på mig och Jessica efter en underbar dag :)



Kommentarer
Postat av: ämäli

vad mysigt ni ser ut att ha haft det!
och vilken goding till mormor du har ;)

Postat av: Karin

Din mormor är så sööt och snäll, helena!!

2006-06-26 @ 19:48:12
URL: http://glittra.net
Postat av: Fredrik

kul för er, verkar som en lyckad midsommar :) Min mamma heter också Monica...

Må ABSOLUT bäst

2006-06-26 @ 22:02:16
URL: http://freddan888.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback