Gårdagens sommar avslutning & möte & grillkväll

Det var en mysig avslutning igår med klassen, vi åt bullar & drack läsk & gjorde lekar. Karin vann ;O
Jag gick efter halva avslutningen, när rektor Roy skulle hålla sitt sommar-tal & det skulle vara uppträdanden. Men eftersom det betydde att jag skulle missa Josse, Emeli & Helena så bad jag Karin att hon skulle sms:a mig när de skulle uppträda så ringde jag upp och så fick jag höra dem ändå =D

De alla tre var helt otroligt duktigt bra!

Men när jag satt i bussen påväg in mot stan så fanns det ingen air condition eller öppet fönster och det var minst 30 grader och jag trodde jag skule svimma... Och DÅ... Då när emeli och rasmus gjorde sin låt och jag satt och LYSSNADE och jag rös, det var så bra. Jag älskade det <3 Mi babies.

I vilket fall som helst så var jag på väg till Mölndal till mitt informationsmöte, jag skulle vara där klockan 13. Det gick jättebra, jag får mer i lön än vad jag trodde och jag börjar på måndag. Tiderna är lite jobbiga 07-15.30, jag kommer vara ganska död den första dagen :) hihi, det ska bli jätteskoj! Jag ska även jobba med en jämnårig krulltott (mums) Det kommer bli jättebra!!

Därefter gick jag till mammas jobb för hon jobbar i mölndal, och hon frågade om jag ville gå på robbie williams?!?!??!

Ringde Karin.
JAAAAAAAAA!!!
Vi ska på Robbie =D

Grillkväll hos K med mys och massa gottiga saker plus film på kvällen. Nu har K smittat mig >.< GRR haha =D

Nu ska jag till min lillebrors avslutning, han ska gå på plankan (börjar sjuan) heeeeeeejs!!!


Kommentarer
Postat av: emeli

WIIIE! Grattis igen till ditt superbraiga jobb!
& tack för dina gulliga och mysiga ord - jag var pissnervös! första & andra föreställningen var ingen fara alls, men liksom, man vill ju göra bra ifrån sig när klassen är där ;)

Syns vi på frejdag? Puss!

Postat av: Helena

ALL FOR YOU BABE! =D

Yaay, see you on friday =D

2006-06-14 @ 23:58:40
URL: http://musiknonstop.blogg.se
Postat av: emeli

fast, vet du vilken tid och sånt? klockan sex?

2006-06-15 @ 16:45:06
URL: http://www.atouchoffame.blogg.se
Postat av: Helena

Ja fast alltså, det är bättre om du ringer karin eller tar tag i henne på msn eller något, för hon ska ha det på sitt sommarställe på brännö :) Säg till om du vill ha hennes hem-num?!

2006-06-15 @ 23:03:31
URL: http://musiknonstop.blogg.se
Postat av: emeli

oj jävlar! det hade jag ingen aning om! :O

2006-06-15 @ 23:38:52
URL: http://www.atouchoffame.blogg.se
Postat av: Helena

Hmm, nej men du.. Jag vet inte riktigt hur det blir imorgon men jag ringer dig imorgon när jag vet okej? :)

2006-06-16 @ 00:55:20
URL: http://musiknonstop.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback