Fåglavik, here i come!

Hej då gott folk! Njut av Midsommar imorgon och gör inget jag inte skulle göra ;)
Jag ska åka till sommarställe som ligger mellan Herrljunga och Falköping: Fåglavik!
Det ska bli väldigt mysig. Det blir bara mamma & mammas pojkvän, syster & bror, mormor & morfar, underbara släkt hehe.
Midsommarstång och midsommarkrans ska tillverkas imorgon om vädret tillåter!
MEN I VILKET FALL SOM HELST SKAAA JAG GÖRA EN KRANS FÖR DET GJORDE MAN NÄR MAN VAR LITEN! JAG ÄR STOR NU & JAG SAKNAR DET :)
Jag kommer hem på lördag, då ska jag träffa min blomma Gentiana och leka galna kossor :)

Ha en underbar midsommar, strunta i vädret och spring ut bara och lek, festa eller vad det nu är du ska hitta på.
Ät sill & potäter, drick snaps och sjung, spela Trivial Pursuit mot mormor och förlora, dansa runt midsommarstången och lek små grodorna, spring till grannen och tjöta med honom om att han kan komma över på en liten drink " ;) " och glöm för guds skull inte att lägga sju olika sorters blommor under huvud kudden innan du somnar så drömmer du om din prins eller prinsessa :)

Kram från Helena

Kommentarer
Postat av: linnéa

Tjohej!
Ha en jättebra midsommar du med söto,
och hoppas du drömmer om någon heting;)
PUSS

Postat av: emeli

Hoppas du får en megabra midsommar gullegos!
Tänker på dig, goding -hjärta-

2006-06-23 @ 09:48:24
URL: http://www.nogg.se/kokoshallon
Postat av: Helena

Linnéa: Oh tackar tackar! Hoppas du hade en mysig midsommar du ocksåå :)

Emeli: Min lilla bäbis :) Tack detsamma, söting!

2006-06-25 @ 10:29:51
URL: http://musiknonstop.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback