En fena på att sy

Det hela började med att jag och mamma snabbade oss som satan till Kungälvs tyglager 13.57 och det stängde 14.00 haha men jag hann! Jag köpte två meter av ett grön-vit randigt tyg för 50 kronor och sedan bar det av hem till symaskinen från stenåldern.

Jag gjorde fem olika skisser på: en scarf, klänning, tröja och på två olika kjolar. Men det slutade med att jag valde klänningen och scarfsen, hehe, en axelbandslös klänning som går till knäna. Det hela var klart på cirka två timmar och jag fick gaaaanska ont i ryggen om man säger så..

Den blev faktiskt bättre än jag trodde så jag funderar på om jag ska ha på mig den på skol-avslutningen?! Med ett skärp i midjan såklart :)

När jag har fixat kamera ska jag lägga upp en bild på den så ni kan berömma mig för mitt arbete (haha neard).

Kommentarer
Postat av: emeli

coolers, kan man göra beställningar hos dig då eller? :D

Postat av: Helena

Haha, ja du kan väl ge mig en beskrivning av plagget så kan jag se vad jag kan göra ;D

2006-06-03 @ 23:34:47
URL: http://musiknonstop.blogg.se
Postat av: Soma

Oj! Versace nästa eller? hehehe Pussar

2006-06-07 @ 22:03:39
URL: http://milanistas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback