Haircut!

Yaaayh, i tisdags klippte jag av en REJÄL bit av mitt långa livlösa hår och jag blev supernöjd =D Just nu har jag ingen möjlighet att visa eftersom jag har ingen tillgång till kamera men jag ska köpa en med min lön!

Min sista dag imorgon på jobbet, skoj eftersom jag längtar efter ett RIKTIGT sommarlov och tråkigt eftersom jag kommer sakna alla på jobbet. Jag har haft en underbart rolig period av arbete. Det första och bästa sommarjobbet! Jag och Erik (den andra feriepraktikanten) ska baka tills imorgon. Han (eller ah, hans mamma): rabarberpaj och jag: choklad-kokos rutor.

I onsdags var jag på Second Hand i Mölndal, en mega-stor-en. Jag köpte en BIG tavla för 60:- en väska för 10:- och ett cd-ställ från ikea för 30:- DET kan jag kalla FYND! Dit ska jag och karham åka på onsdag.

Brännö i helgen, here i come! Hoppas på sol!

Jag måste bara ge några tips på ny musik som snurrar runt i mitt huvud slash mp3:n som ersättning för att jag varit dålig med dagens låt :) And here it comes:

Pussycat dolls feat. Snoop Dogg - Buttons

Snook - Längst bak i taxin

Veronica Maggio - Nöjd

Beyoncé & Jay-Z - Deja vu

Petter - Storstadsidyll (!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)

Rihanna - Unfaithful

Ingenting - Släpp in solen

Christina Aguilera - Ain't no other man

Pink - Who knew

David Lindh - Dare (If i fall in love)

Mange Schmidt - Glassigt

Juanes - A dios le pido

Hot Chip - Boy from school

Promoe - Songs of joy

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Det är skönt då man blir nöjd med haircuten... :) Åh, Brännö.... då kommer Hellströms låt uppp... det låter så vackert där... taq med mig hahah :)

Må KANON

Postat av: Soma

Hejj meloon! Hoppas du och alla andra mor bera! hehehe.. hur var branno?? Ska till Soho ikvall bruusshh! Ska ragga upp nogra kiner muhahha! Pussar och kramar fron london!

2006-07-16 @ 13:32:31
URL: http://milanistas.blogspot.com
Postat av: Lilla Ego (nawie)

Hejsaaan:D
ja ville bara säga att ja har börjat lära mig spela gitarr nu :D:D

2006-07-16 @ 23:51:10
URL: http://newl.blogg.se
Postat av: Lilla Ego (nawie)

btw, kolla in min blogg, har lagt upp låten om du vill lyssna asså:D

2006-07-18 @ 11:09:39
URL: http://newl.blogg.se
Postat av: Helena

Fredrik: Jaaa! När jag har köpt min kamera ska jag ta några fotoshots där så ska jag visa dig och förverkliga din bild av Brännö ;) Må bäst!

Soma: Vi hade det wunderbaum :D SAKNAR DIG BAJS MYCKET!!! Kom heeeeem!

Lilla ego: Näheeee :D Gud vad roligt ska kolla in det nu med en gång, wohooooo :D

2006-07-19 @ 23:52:13
URL: http://musiknonstop.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback