ARG

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHH JAG BLIR GALEN!!!!

För en vecka sedan beställde jag en sådan
här kamera och JAG trodde att jag skulle få den i fredags eller idag men nehe!
Jag har inte ens fått ett mejl om bekräftning. Så jag ringde till de där jävla pixmania nyss och då fick jag prata med (hör och häpna) en DANSK!!!!!!!!! Jag fattade knappt något alls. Det enda som jag kunde tyda ut var att det tar längre tid med postförskott som jag tog och att jag antagligen kommer få ett bekräftelsemejl från dom i slutet av veckan!!!!!

Jag ville ju ha kameran innan nästa helg eftersom jag och ett par kompisar ska åka och campa då om det är fint väder PLUS att vm-kalaset börjar då och på söndagen kommer (snyft) TIGER LOU dit : ' (

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Jobbigt när man inte får saken snabbt. :/

Må KANON


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback