Nu är det Jul igen, tralalaa!

Ååh, vilken mysig dag!
Frost på gräset, träden och buskarna, och på bilarna eehe..
En sådan där dag då ens andedräkt känns tjock i luften och ser ut som rökmoln.
En ljus dag och alldeles underbar.
Jag skulle kunna tänka mig att hela lovet gärna får vara såhär. Tänk dig att ta fram sina tjockaste vantar, mössor och halsdukar för att gardera sig mot den klassiska svenska vinterkylan, mumma!

Julafton närmar sig med stora steg vilket innebär en nedräkning!
Imorgon är det sista skoldagen detta året.
I övermorgon är det sista Julavslutningen på Ale Gymnasium, kanske för alltid.
DOH! :(

Jag längtar till julskinkan och kalle anka. Yummy-bunny.
Nu är jag klar med julklappar till mormor&morfar, bror-elliot, syster-charlotte, mamma och pappa. Det är gött mos!

Hur går det med dina julklappar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback