I min sminkväska!

Jag har blivit utmanad att visa innehållet i min sminkväska av Em, som by the way har mega-mycket smink ^^

Läppglans

(från vänster längst upp)

- Rött läppstift, present från Gentiana
- Lypsyl, kommer-inte-ihåg-var-jag-köpte-den-affären
- Roller Glaze Strawberry, Isadora
- Shine Brilliant Strawberry Cheescake, present från Usa-pappa
- Fruity Lip Balm Passion Fruit, Ullared
- Born Lippy Lime, The Body Shop
- Lip Balm Mandarin, The Body Shop
- Någon konstig 3 in 1 penna
- Tropical Temptation, Yves Rocher
- Juicy Tubes Pop, Lancôme
- Klover Vaseline, Chesebrough

Pennor

(från vänster)

- Mellanbrun Ögonbrynspenna, Yves Rocher
- Pink Lip Pencil, Aco
- Svart Kajal, Dior
- Lila Glittrig Kajal, present från Anna-med-det-långa-håret i skolan (hon ville att jag skulle ha en lila prick)
- Vit kajal till min berömda PRICK, Dunno
- Svart Kajal, present från Gentiana

Mascara


- Volume Shocking, L'oreal
- Volume and Curl Eyes Wide Open, Nivea

A Mix

(från vänster)

- Concealer, HM
- Cashmere Perfect Liquid Powder Foundation, L'oreal
- Blusher, HM
- Perfect Powder Rouge Sun Tan, Isadora

Ögonskugga

(från vänster)

- Purple Eyeshadow, Collistar
- Matt Blå Ögonskugga, From Farmors Stash ^^

Övrigt

(från vänster)

- Pennvässare för tjock/smal, Yves Rocher
- Pennvässare, Dior
- Pincett, från Usa Revlon tror jag det var
- Borste, Yves Rocher

The one and only!


- Julklapp från Jessica

OCH NU UTMANAR JAG ALLA MEN FRAMFÖR ALLT KARIN!

Kommentarer
Postat av: Lottie

fan vad mycket du ska ha då :S inte konstigt du går upp så tidigt på morgonen :G

2006-12-10 @ 16:44:02
Postat av: x Em

Haha! Varför skulle den där sminkväskan behöva skämmas? Den har ju mer än den behöver! ;)

Postat av: Karin

Du, som du kanske ser så har jag faktiskt redan gjort det där. I maj! Sådeså. Jag gillar inte smink och sådant tjafs. Viva la clothes!

2006-12-10 @ 23:13:41
URL: http://fashionista.webblogg.se
Postat av: néa

Shit vilken supersnygg sminkväska!
I adore.
Och ögonskuggan från collistar ser inte lite lockande ut.
Yummy.

2006-12-14 @ 20:24:28
URL: http://tussilago.webblogg.se
Postat av: DC

Oj. Du måste vara riktigt ful om du behöver allt det där sminket! =S

2006-12-22 @ 01:56:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback