Mina senaste köp

Igår var jag inne i Göteborg med G och smink-shoppade, men även lite gott och blandat för kroppen.

body butter
Passion Fruit Body Butter, Shower Latte body wash (den lukten var precis som den i usa när jag duschade där, älskar den!)
rougemascara
Isadora Rouge Rose Tan, Nivea Mascara Eyes Wide Open Volume. Och sist och minst en Svart vattenfast kajalpenna från Dior!

I förrgår var jag & K i Gbg och det kliade i fingrarna efter shopping så detta blev resultatet.

tröja
(fr vänster) En stickad gossig tröja från Lindex, Boxarlinne från HM, Fin-blus från Myrornas (22, 50!!!) och det som jag har på mig idag; ett lila randigt linne från HM och ett par gråa mysbyxor från Lindex som är hur härliga som helst att ha på sig och de är snygga också =D

Kommentarer
Postat av: Ämäli

graow, har jag inte sagt åt dig att smink bara
får inhandlas på kviberg? ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback