Min Frihamns-helg

cdscs

Rosa - I'm From Barcelona, de rockade scenen ganska häftigt. Helt klart de roligaste att se!
Gul - Karins och mina ben, en repris från robbie-konserten ^^,
Ljus-grön - Inringad kille som Karin tyckte var lite Jamie Oliver.
Ljus-blå - En snubbe i kanalen som var för snål att ta färjan (?), han tog sin kanot istället =D
Mörk-röd - Mli's och Karins fina fötter, jag vet jag är en nörd.
Grön - Karin smörjer in sig innan Millencolin.
Lila - Mli och Frida chillar vid flaggstången och skrattar åt alla killarna som bara ställde sig vid kanalen och hade "pisse-paus"!
Mörk-blå - Jag måste ju vara med någonstans också, where the action is-kvällen (TRÄNGSEL)!
Brun - TIGER LOU, de hetaste-snyggaste-bästaste-hetaste-(detkanskejagharsagt)-idolerna jag har! Lycka <3
Röd - tiger lou's basare, en riktigt on-fire-kille. Han slängde med huvudet konstant och sjöng med hela tiden, love!

(ps, på grund av en försening med min kamera så fotar jag med min mobil så ni får stå ut med den dåliga kvalitéen tills jag får mitt paket, ds)

Kommentarer
Postat av: Moa

Åhh vilka snygga röda skor på den där "mörk-röda" bilden :) Och du, jag älskar och Tiger Lou :D

Postat av: Fredrik

Treeevligt värre! :)

Må FINT

2006-08-08 @ 20:44:04
URL: http://freddan888.blogg.se
Postat av: Helena

Moa: Det ska jag hälsa min kompis :) Weei,har du sett dom någon gång? :D

Fredrik: Ja, det var det verkligen hihi :)

2006-08-12 @ 20:13:49
URL: http://musiknonstop.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback