Kräftskiva

Hej hopp! I förrgår var jag på augusti-skiva på Karins mansion och det var lugnt och super-roligt. Här kommer lite bilder för att visa vad vi gjorde.

1.
2.3.4.5. 
 6.7.8.9.

1. Benjamin och flickvännen Sofia i the fancy bus påväg till the mansion i Diseröd, de är så underbart söta tillsammans!
2. Mli och Soma (B & S är med i bakgrunden haha)
3. Kräftskivan före
4. Soma-älsklingen äter lax och potatis och oliver (som hon odlat själv i somas-olivodling haha =D)
5. B skalar räkor i snigelfart och S langar räkorna till honom.
6. Kräftskivan efter
7. Måste ju ha en närbild på en kräfta enligt B.
8. The-after-snack mohaha, vi såg Rumor has it med Jennifer Aniston.
9. Värdinnan var tvungen att ge mig denna underbara min på bild eftersom jag gick upp och hämtade soma-godiset ^^,

Det är ett underligt fenomen det här med kräftskiva tycker jag.. Varför har man det e g e n t l i g e n?
För att umgås med nära och kära e l l e r för att ha en ursäkt att bli redlös och få minnesluckor?
Båda alternativ kan ju vara underhållande vid rätt tillfälle, men är en kräftskiva rätt tillfällle? För min del så präglades min kväll av att umgås med vänner and acctually non-alcohol, men vad tycker du? Har du varit på kräftskiva i år? Dela med dig!

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Kräftor is the shit... Ska fiska imorgon här i örebro, det är typ som en kräftfiskegrej där massor från hela Örebro samlas kring svartån och fskar hehe... :)

Må FINT

Postat av: Helena

Sedär! Det låter verkligen trevligt, hoppas du får något på kroken då :) Ha en mysig kväll

2006-08-17 @ 18:49:27
URL: http://musiknonstop.blogg.se
Postat av: Ämäli

åh, kräftor & räkor & sånt är så JÄKLA ÄCKLIGT!
men ni är supersöta ;)

2006-08-18 @ 13:18:40
URL: http://www.nogg.se/kokoshallon
Postat av: Moa

Haha jag skulle nog säga att man kräftfest för att äta kräftor? ;D Och det eventuellt det andra också :P

2006-08-18 @ 16:19:08
URL: http://moasakhay.blogg.se
Postat av: Helena

Ämäli: Haha, hur kan man INTE gilla seafood lillen? ;o

Moa: Eventuellt ja haha ;D

2006-08-18 @ 22:14:44
URL: http://musiknonstop.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback