Bowling-Tisdag

1.2.3.4.
5.6.7.8.

1. Soma is playing with shoes ^^
2. Emelie gör sin standard-min medans Sarah inte vill vara med på kort och Soma, ja... Hon trånar efter Baileys i baren!
3. Johanna-goding och Somas finger.
4. Benjamin gör en av sina många strikes som gjorde att han vann över alla i klassen =D
5. Jessica is on fire!
6. Riam och Mli sötingar, tredje försöket på bra bild. Jag fick dom att skratta när jag sa att dom såg ut som tv mobbadeplastfigurer hihi.
7. Sarahs strike-pose, weiii.
8. Riham ser helt galen ut när hon får strike haha.

Jag kom tvåa efter Riham på våran bana, det var jätteskoj att bowla! Alltid! =D

Kommentarer
Postat av: Ämäli

tänk vad snygga vi är i våran klass ;D

Postat av: Helena

Ja! Haller verkligen med ;D

2006-08-30 @ 09:05:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback