Jag är helt utmattad

Imorse åkte min fransyska Marina.

De första dagarna var väldigt bra. Vi kom bra överens och hon var trevlig och jag lärde mig mycket franska. Fram till i fredags kväll. (By the way, jag var på The Ark, I'm in love). Efter konserten blev hon fly förbannad, på grund av en sak som jag inte orkar skriva om här, i vilket fall som helst. Lördagen var helt okej också, var hos Gentiana på kvällen och träffade Mbresa och tittade på en underbar film The Notebook men när söndagen kom var det samma visa igen. Vi blev osams igen. Idiot. Igår var hon dum i huvudet också (efter den franska soiréen). Så det var så jävla fricking helt totalt UNDERBART härligt att hon åkte idag!
Låter kanske inte världens snällaste just nu antagligen, men tänk er en person som är efter er som en svans och man har ingen tid för sig själv överhuvudtaget, man måste hela tiden tänka ut saker att göra plus att Mata mig! Mata mig! Mata mig! GIVE ME A FUCKING BREAK!

Andas Helena. Andas...

För att inte verka som en pessimist rakt igenom så kan jag väl säga att det positiva var att jag lärt mig mycket franska under veckan och en massa andra saker också :)
Karin och jag har i alla fall haft det väldigt roligt och vi har blivit väldigt synkade. Säger samma saker och tänker same shit haha. Det var så härligt i fredags när vi skrattade ända från efter skolan till liseberg på kvällen. I 1,5 timmar :D Fasen vad skoj det var. Nu ska jag bädda om MIN säng och bädda ner mig och mysa i MITT rum, äntligen :) bonne nuit

Kommentarer
Postat av: Karin

JAAAAAAAAAAAAAAAA! DOM HAR ÅKT! =D Tack för att du finns, utan varandra hade vi nog avlidit, på riktigt!

Postat av: Helena

HAHAHA ^^, JA DET HADE VI VERKLIGEN! MERCI A TOI AUSSI!

2006-04-26 @ 18:52:59
URL: http://musiknonstop.blogg.se
Postat av: Emeli

Läskigt! Tur att inte jag hade nån franstyp :P

2006-04-26 @ 19:09:25
URL: http://www.atouchoffame.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback